Koffers en beestjes

10 juni 2017 - Enschede, Nederland

Hallo dan,

Wat heerlijk is dit zeg, nog maar een paar uren en dan gaan we!

Voor iemand die doorgaans vrij vlot is met het inpakken van een koffer, sta ik dit keer toch wel erg lang te mutsen. Er ligt nu nog veel sneeuw op de Tioga Pass, komend weekend is het "possibly even a little snowy"...maar ik ben eruit, ik vertik het, winterspul gaat niet mee!

https://www.nps.gov/yose/index.htm          Inpakken koffer

Helaas zit ik nu nog even met een probleem, wat nog opgelost moet worden, namelijk mijn alleskleinerdaneenponymetmeerdan4pootjes- fobie.

Muts die ik er ben, ben bang voor beestjes. Op de een of andere manier schrikt een beer me minder af, dan het gluiperige en of harige lijf van bijvoorbeeld een tarantula of schorpioen. Belachelijk, maar het is zo.

Nu had ik me daar (gedurende mijn jaren als wereldreizigert) een prima afweersysteem voor ontwikkeld: doen alsof ik het niet heb gezien en de restanten van herinnering 's avonds wegspoelen met een wijntje!

Zoltán, de idioot, vindt het erg grappig om mij juist te attenderen op al het gespuis wat we onderweg tegen kunnen komen.

Regelmatig krijg ik nu plaatjes en overzichten & info op mijn What's app binnen en "ohw Kippie, kijk..! AAAhhhrghhh.

Beestjes    http://www.hetbestevanwestamerika.nl/indexoverleven.html

Wie weet raad? Wie kan me helpen en/ of heeft een goed idee?? Hij is verder hartstikke lief, dus in The Grand Canyon gooien = ook geen optie.

Maar goed, morgenochtend om een uurtje of 5 gaan we naar Schiphol, zetten de auto neer en sleuren onszelf z.s.m. naar "Bubbles". Even een glaazie om te proosten op het avontuur dat voor ons ligt.

Tot snel, vanuit een prachtig Amerika.

Zoltán en Simone

1. Zefanja:
    10 juni 2017
    Nog een paar uurtjes!!... wens jullie een hele goeie vlucht toe. Erg leuk om jullie avontuur op zo'n manier mee te mogen beleven! Enjoy
  2. Elise:
    11 juni 2017
    Heel veel plezier he. Super leuk om jullie te volgen.
  3. Dominique Den Baes:
    11 juni 2017
    Goede reis en ik kijk ernaar uit van blogs en plekken zien met foto's uitleg erbij .... Geniet ervan .... je laat ons zonnetje schijnen .... dat we mee sommigen volgen dank je wel .... ik voel mee en ....