Dag 2 - Maandag 12 juni

12 juni 2017 - Scottsdale, Arizona, Verenigde Staten

Hallo dan,

De zon schijnt en we hebben honger. Vandaag dus begonnen met een gruwelijk lekker ontbijt bij Stratford at the Harbour.  http://www.stratfordattheharbor.com/

We hebben grofweg zo'n 650 km gereden, onze langste route van deze roadtrip. Binnendoor, via de 76 langs Ranchita & Salton City en daarna Hway-10 east, zijn we in Scottsdale aangekomen.

Borrego desert

Wat een prachtstuk rijden naar Salton City!

Gisteren The Red Lion Inn geboekt via de "Hotel Tonight"-app. Om 17 uur een flesje wijn gepakt en bij het zwembad onszelf in de 37 graden gezet.

Handig voor als je honger hebt

Hoe is t toch mogelijk dat je iedere keer zoveel kunt eten?  Vragen jullie je dat ook af? Man man...Na elke maaltijd zitten  we tjokvol en toch lukt t ons iedere keer om weer wat eten  naar binnen te werken.

Nu dus uitbuikend en voldaan op bed, Zoltán de route voor  morgen aan  het opzoeken (wel zo handig, stel dat je TomTom ineens geen zin meer heeft) en ik een stukkie aan het tikken.

Gelukkig mogen we over een paar uur weer ontbijten, en Baranyai : kappen nou met die korte nachtjes, 5 uur is echt veeel te vroeg om op te staan...idioot!

Tot morgen,

Zoltán en Simone