Dag 3 - Dinsdag 13 juni

13 juni 2017 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Hallo dan,

Vanochtend zijn we na het ochtendritueel (koffie, koffie, peukie, koffie, peukie, peukie,ontbijtje) allereerst vertrokken naar de AZ-Tex Hat Company en hebben ons daar een stel echte Wild West cowboyhoeden aangeschaft, jiiiiheeeaaaaaa;)

location-exterior.jpg

Het duurde zo'n 45 minuten voordat we bij Apache Junction aankwamen, en daarna hebben we toch een erg gave trail gereden. Ogen tekort en als een zakjapanner heel veel foto's gemaakt. Van de "oeh's naar de aahhh's...wat een fantastische rit.

Het begin vd Apache Trail

Er wordt aangegeven dat de trail niet met een convertible dient te worden gereden, (de autoverhuur-meneer bevestigde dit, ook ivm de verzekering) maar een Hongaar zou geen Hongaar zijn, wanneer ie zich daar iets van aantrekt.

Maar goed ook...in dit geval dan Baranyai...want  het was echt prima te doen! Ook de 35 km zonder asfalt ;)   https://www.youtube.com/watch?v=koU3H_u26CA

Uiteraard moest er weer eens gegeten worden, en jawel: het is gelukt om een heerlijk foute diner te vinden. Butcher (hoe kan t ook anders)  Hook, te vinden in Tonto Basin.

Butcher Hook

Prima bediening en goed eten!

https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-  g31385-d514006-Reviews-  Butcher_Hook_Restaurant-  Tonto_Basin_Arizona.html

Onze rit naar Sedona duurde daarna nog grofweg 2 uur, maar wat is dat de moeite waard. De omgeving verandert waar je bij zit en 10 graden warmteverschil binnen 15 minuten, alsof t niks is. En oh ja...weer een waanzinnig uitzicht onderweg.

Om 17 uur aangekomen in ons hotel in Sedona, te lui om nog het zwembad in te gaan, dus prinsheerlijk op het balkon geploft.

Plof!

Morgen een hele dag om hier de omgeving onveilig te maken, lekker niks te doen en wat te bakken bij het zwembad.

Welterusten,

Zoltán en Simone

1. Paulien:
    14 juni 2017
    Wat een goed verslag ! Mooi met vermelding van de restaurants en hotels. Fijne vakantie maar zo te zien genieten jullie .