Dag 4 - Woensdag 14 juni

14 juni 2017 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Hallo dan,

Weer heerlijk buiten zittend bij het haardvuur,  volgt hier onze tussenstand :

• Bijna 4 flessen wijn, 2 glaazies champagne, 3 Margharita's, 1 Arizona Sunset en heeel veeel water.
  • 4 eekhoorns    De kont van Scratch
  • 0...(ja,nul goddank!)  alleskleinerdaneenponymetmeerdan4pootjes
  • 0...(oh ja, zeker ook goddank) slangen.
  • 1 ontzettend luie dag bij het zwembad.
  • Zeker wel 12 "ooeehhss en aahhs"

Wat vermaken we ons erg goed en vinden het hier heerlijk vertoeven. Het is erg fijn om vandaag een extra dag te hebben om niks te moeten.

Een dagje gepoedeld bij the pool

Zucht...34 graden en geen wolkje aan de lucht

Het wordt lekker warmpjes

Een beetje oefenen voor de dagen die komen  gaan.

Morgen gaan we via Jerome en Williams naar Tusayan. De mevrouw van de hoedenwinkel heeft ons geadviseerd om zeker een bakkie te gaan doen in "The Asylum/ Grand Hotel" in Jerome.

Nu weet ik zo ff niet waarom ze dit zo enthousiast aan ons vertelde...volgens mij kwamen we toch redelijk normaal over...Maar The Asylum was vroeger Het Nut-house van Arizona en tegenwoordig spookt het er.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jerome_Grand_Hotel  - Koekoek!

Als het goed is, word ik niet achtergelaten en belanden we morgen in Tusayan. Een cabin is geboekt, aan het randje van The Grand Canyon.

The Cowboy Club

Voordat ik het vergeet, ook vandaag is het gelukt om een echt   Arizona-koe-beest te verorberen. De steaks waren lekker :)

Dit hebben we gedaan bij de Cowboy Club in Sedona.

Welterusten,

Zoltán en Simone

1. Sylvia:
    16 juni 2017
    Wat een leuk reisverslag! Als ik het lees hoor ik het je woord voor woord zeggen
    Ik kijk nu al uit naar de volgende!
  2. Thea:
    19 juni 2017
    WoW Indrukwekkend allemaal Wat n mooie reis Ik zit echt mee te genieten Wij zijn net weer terug van Italië Was ook super mooi