Dag 22 - Zondag 2 juli

2 juli 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hallo, goedemorgen weer,

Snel even koffie gescoord bij de lobby van het hotel. T is me hier aardig koud, maar we hebben goed geslapen. Ik weet t...begin een beetje als Piet Paulusma te klinken, sorry.

Om half 8 zitten we in de auto, want die moet vandaag op tijd ingeleverd worden in Los Angeles.

Gisteren, op de heenweg, was het bij Cambria zo mooi om te rijden, dat ik spontaan vergat om een foto te maken. Nu rijden we via dezelfde weg een stukkie terug, ook mooi, maar in dikke mist gehuld.

Rijden door Cambria

https://www.youtube.com/watch?          v=6bbxzyGfDLM

Hier komen lekkere wijntjes vandaan

Allemaal wijnhuizen hier, helaas gisteren niet aan toegekomen. Volgende keer in Cambria wijntjes testen ;)

Er moet weer hoognodig gegeten worden, en dat doen we in Santa Barbara bij The Boathouse. Gisteren door die Hongaar gevonden op tripadvisor.

The boathouse

https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-     g33045-d1532480-Reviews-         Boathouse_at_Hendry_s_Beach-Santa_Barbara_California.html

Heerlijk ontbijtje in Santa BarabaraEindelijk de French Toast geprobeerd ;)

Baranyai on the beach

Leuk strand bij Hendry's. Hier ergens wilden we  overnachten ipv in San Simeon

LA ...de laatste kilometers met t beest

We gaan beginnen aan de laatste kilometers met de Mustang.     Om 14 uur dient de auto netjes weer bij de verhuurder te staan. Alleen nog even tanken en klaar.

Alles verloopt soepel en binnen no-time staan we bij de verhuurder. Dit toch wel een beetje met een verdrietig gevoel (bij sommigen van ons 2)

Inleveren die sleutels

Het duurde eventjes, maar na een klein half uur is het de    autoverhuur-meneert gelukt om de sleutels eindelijk in handen te  krijgen....

Ontroostbaar zit ie nu nog naast me. Pfff, Mannen & auto's.

Met de shuttlebus gaan we naar het vliegveld, waar we met de shuttle van het hotel naar onze slaapplek worden gebracht.

Vannacht slapen we in het Four Points hotel bij de luchthaven. Heerlijk hotel met een lekker zwembad.  http://www.fourpointslax.com/?_aa_Google_My_Business__FP_1223__NAD_FM&SWAQ=958P

Morgen namelijk om half 11 de lucht in...we gaan naar Hawaii...joehhoeee...wat een heerlijkheid weer!! Nog weer ietsje meer terug in de tijd, t is daar 12 uur vroeger dan in Nederland.

De eerste piña colada

Vanmiddag de eerste pina colada gedronken, proost!

Nu erg lui aan het zijn, beetje aan het genieten van wat we gedaan  hebben en van wat allemaal nog komen gaat.

Welterusten,

Zoltán en Simone

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Emko:
    3 juli 2017
    He wereldreizigers. Wat een geweldige trip zeg! De leuke verhalen en mooie foto's geven een goed beeld van jullie avontuur. En zoveel zon en frisse lucht krijgen jullie volgens mij normaal in een heel jaar niet....... Nu nog even uitrusten op Hawaii. Kan me voorstellen dat je daar wel een beetje aan toe bent......:) Geniet er nog even van!