Dag 23 - Maandag 3 juli

3 juli 2017 - Hawaï, Verenigde Staten

Hellooo goodmorning,

Wat hebben we er weer een zin in vandaag! Zoltán  is "cold-turkey" gegaan, hij zoekt nog wel af en toe naar zijn autosleutels, maar verder gaat t redelijk met m ;)

Na een lekker nachtje slapen, staan we op, springen onder de douche en gaan naar het vliegveld. Oh nee... we worden wakker, kan geen koffie vinden nie, vloek 3 x en kleed me aan om beneden twee bakkies pleur te scoren.

Alles ingepakt. Het paste maar weer net, de koelbox, 2 overgebleven Corona's en de bearspray (sorry Bart, niet in mijn koffer mee) weggegeven aan de chauf die ons naar het vliegveld brengt.

Hello Oahu

We vliegen met Delta Airlines naar Honululu... hoe? Honululu, op t eiland Oahu, op Hawaii.

Binnen 6 uurtjes. Daar aangekomen, zetten we het klokkie 3 uur terug de tijd in en stappen op de shutllebus naar het hotel.

Aankomst hotel

Daar issie weer: OOEEHHHH en  AAAHHH...whahaha, schiet me maar af, we zijn  in het paradijs beland!          https://waikiki.regency.hyatt.com/en/hotel/home.html

Met het geplingel van Ukelel-gitaartjes op de achtergrond, zoeven we naar de 34e verdieping. En daar is ons onderkomen voor de komende 5 nachten :

Wat n uitzicht weer

Grote geniet!!

Jullie snappen het wel, we zijn nog verder verpest/ verwend. Geen tijd om te typ-geiten nu, eerst eiland beginnen te ontdekken. Nadat we bijgekomen waren vh uitzicht, zijn we naar het strand gestapt en de grote oceaan maar eens ingedoken. Heerlijke temperatuur, windje erbij, vrolijke muziekjes...zucht.

's Avonds een stukje boulevard gepakt, hapje gegeten, wijntje gedronken en weer terug naar "huis" gegaan....nog even genieten van het uitzicht ;)

Welterusten vanuit het paradijs,

Zoltán en Simone