Dag 16 - Maandag 26 juni

26 juni 2017 - Dunlap, Verenigde Staten

Hallo dan,

Volgens mij hebben wij gisteren iets gedaan… het valt namelijk niet mee om overeind te komen, laat staan lopen.

Als een krakend wiel, stap ik de auto in. Vandaag een heerlijk rustig daggie, op dooie gemak. Hoef alleen maar ernaast te zitten en af en toe als een toerist wat foto’s te maken.

Via Yosemite gaan we vandaag naar Fresno. Het is al erg druk om negen uur, terwijl het gewoon een maandag is.

Bij de Mac Donalds in Fresno maken we een pitstop. Ontbeten hadden we al eerder, maar hier kunnen we even contact maken met de bewoonde wereld.

Na een uur prutsen met foto’s, wat nieuws lezen en blog schrijven, gaan we weer op pad.

Op ongeveer een uur rijden, ligt Cyndi’s Snowlodge. Cyndi's Snowline Lodge

De veranda

Helemaal leuk...een “hidden gem”, zoals ze hier zeggen. Wat een gezellige plek is dit, in the middle of nowhere! (foto’s) Ik hou ervan!

Cyndi zelf is er niet, maar haar man Robert verwelkomd ons hartelijk en is ontzettend behulpzaam. Zelfs een wasje werd voor ons gedraaid en opgehangen.

Lucky...alias "de schele"

De hond Lucky komt ons ook begroeten....

Robert raadt ons aan om te gaan eten bij Pinehurst Lodge, zo’n 12 km verderop in Miramonte... https://www.tripadvisor.co.uk/Restaurant_Review-g32719-d3439001-Reviews-Pinehurst_Lodge-Miramonte_California.html

Hij belt ff op om te vragen of ze open zijn en geeft ons het adres.

The saloon

De maaltijd

Nog wat verder in the middle of nowhere, via een slingerweggetje bergie op, bergie af, vinden we t cafe / restaurant / saloon / kroeg. Als je er ooit komt, neem gerust maar een steak!   En ja...jij racemonster da je d'r bent:  je was een stuk sneller dan die Franse malloot in z'n gele Mustang.

Eenmaal terug, ploffen we nog even op de veranda. We raken aan de klets met Robert, die erg enthousiast vertelt over dit motel, zijn zelfgemaakte tafel en het feit dat Cyndi nogal wat verzamelt. Host Robert

Ja hoor, John Wayne

Zelfde geweer als John Wayne ;)

Host Robert   =

Het lukt nog net om - via een trap -  naar bed te strompelen. Het was weer een erg leuke dag.

Welterusten,

Zoltán en Simone