Dag 24 - Dinsdag 4 juli

4 juli 2017 - Hawaiian Beaches, Hawaii, Verenigde Staten

Palmpje  ALOHA,

Vandaag is t 4 juli... een nationale feestdag voor iedere Amerikaan, een ontzettend lekkere luie dag voor ons ;)

Independence day

Om de dag goed te gaan beginnen, gaan we op jacht naar de ontbijtplek van het hotel.

Ontbijt Hyatt Waikiki

De Ukelele-meneer galmt weer gezellig 34  verdiepingen naar beneden en zo sjokken we  naar het onbijtbuffet.

Bij het zwembad halen we ons survival-pakket van vanochtend.

Handdoeken + heelhandiginklapbaarendusookuitklapbaarstrandstoeltjemetzeerhandigeopbergvakjesdiejezomeekuntnemennaarhetstrand - en ploffen neer op Waikiki-beach.

Op  waikiki beach

Poeh, dat was weer heel veel gedaan deze morgen ;)

Kip bij t zwembad

Een paar uren later merken we dat de zon goed schijnt (lees: die hongaar ziet alweer veel te bruin) en besluiten om naar het zwembad te gaan.

Op een bedje bij the pool

De pina colada mag worden gedronken, t is tenslotte 5 voor half 12 hier en 23.25 uur bij jullie.

Nu komt t mooie; We hadden een prima plek gevonden. Kwam wel in de zon te liggen, maar er was een zonnescherm. Geroggeld, klaar.

Zonnescherm kon alleen niet  "uit", zo bleek... En de bedjes met parasol waren allemaal "bezet", ook bezet door alleen handdoeken. (jullie kennen t verschijnsel vast wel).

Bubbels voor "het ongemak"Binnen 2 minuten krijgen wij bedjes met parasol + een fles champagne voor het ongemak...whaaahaaahahaha, nou ja zeg?! T was al prima opgelost, niks nie aan de hand nie.

Slippery

Dus...Zoltán op z'n slippers nu heel druk heen en weer aan t slipperen, daar waar t slippery is. Ben benieuwd of ie ergens onderuit kan gaan, voor een volgend "ongemak" wat opgelost moet gaat worden.

Carnivoor

Vanavond lekkere steak gegeten bij de Cheesecake Factory en uiteraard een stukje Salted Caramel meegenomen. Knap als t je lukt om niks mee te nemen ;)

De fles champagne bewaren we nog voor morgen of overmorgen, want morgen gaan we fris en fruitig op ontdekkingstocht. Pearl Harbor staat op het programma.

Nighty night,

Zoltán en Simone