Dag 10 - Dinsdag 20 juni

20 juni 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Goodmorning,

Zonder de wekker te hebben gezet, worden we wakker om 6 uur en zetten de tv aan. Het weerbericht voor vandaag: Warmste dag sinds jaren (op deze datum) in Las Vegas wordt voorspeld. Laten we daar nou net heen gaan.

We gaan zo'n 280 km rijden en maken een uitstapje naar Valley of Fire.

Valley of Fire

De weerberichten hebben niet gelogen, om 10 uur ' s ochtends is het al 41 graden, goddank is er airco ;)

Geland

Het is een mooi en apart gezicht, grote rode rotsen,     alsof je op Mars bent geland.

Rotsje

Omdat we van Utah naar Nevada rijden, zijn we een uur terug in de tijd gegaan.      Het is een uurtje of 12 en zien Las Vegas in de woestijn opdoemen. Het is veel te vroeg om in te gaan checken in het hotel, dus willen we de Premium Outlet Shoppingmall wel gaan plunderen.. is goed voor je Baranyai, extra uurtje shoppen :))  http://www.premiumoutlets.com/outlet/las-vegas-north

Wat denk je? Niks nada gekocht! Dat wat een beetje leuk was, was alsnog onbetaalbaar. Laat maar gaan, wij gaan naar het hotel.

Via de site van " Booking.com" is maandag het Rio-hotel uitgezocht. Een kleurrijk, (lelijk, dat hoort hier zo) prima hotel, vlakbij de strip.

Hotel Rio

Met koffers, koelbox en tas vol losse spullen (het wordt een aardige uitdragerij) sjouwen we bezweet door het hele casino heen, op zoek naar de lobby vh hotel.

De frontdesk-meneert is allervriendelijkst en biedt ons een upgrade aan, die we niet af kunnen slaan. Pfff.sjonge jonge jonge, heel vervelend allemaal weer.                 Zegt ie : " de kamer heeft een aparte master-bedroom"  (...tuurlijk, denk ik...)  "de eethoek en keuken zitten apart bij de zithoek"  (...welja vent, denk ik verder...) " de inloop-stort-douche is ook mooi groot  (...maak me gek...)

Smeltend bij t zwembad

We ploffen neer in de zitkamer en genieten van de luxe die we gekregen hebben. Na een tijdje te hebben te lopen te niksen, trekken we ons Baywatch-tenue aan.

Spontaan komt t opzetten...een liedje wat in je kop rondspookt, welke je ook niet voor het kiezen hebt! We vallen namelijk ten prooi aan "Viva Las Vegas " https://www.youtube.com/watch?v=BJps6O86GQI

Maar goed, alles beter dan " Mien, waar is mijn feestneus" https://www.youtube.com/watch?v=Slzo1JrxgwE

The StripMet de shuttlebus van het hotel, zijn we de grote stad ingetrokken en hebben ons laten droppen op The Strip.

Om 00.30 uur is het een mooie dag is geweest, we zijn moe & voldaan en gaan lekker terug naar ons hotel.

Welterusten,

Zoltan en Simone

Ps. " Mien, waar is je feestneus...lalalaallaa...Aaahhhrggghh

1. Lena:
    22 juni 2017
    Zo super leuk dit te lezen! Geweldig jullie trip
  2. Henriette:
    22 juni 2017
    Vivaaa las Vegas! Jullie hebben toch ook wel even ergens een holle gewaagd toch......?
  3. Joyce aka nichtje J:
    29 juni 2017
    Waaar is je feeestneus gebleeeeeeven‍♂️