Dag 7 - Zaterdag 17 juni

17 juni 2017 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Hallo dan,

Er waren eens 2 reizigerts, die om 6 uur de sunrise boven Monument wilden zien :

Goedemorgen ;)

Die zelfde 2 idioten zijn daarna naar Mile-stone 13 gereden om midden op de weg foto‘s en een filmpje te maken :

Drive Zoltàn...drive            Mile stone 13

Die Hongaar kan zich uitleven hoor : een gezellig ommetje door de Valley of the Gods.   - https://www.youtube.com/watch?v=XDlTV7t48b0

Lekker weggetje

Mexican Hat

We rijden langs Mexican Hat en Dutch Hat....

Dutch Hat

Ook Moki Dugway wordt getrotseerd :     Moki Dugway

Een (wederom) erg mooi gedeelte in het Wilde Westen. Gelukkig is er een benzinepomp aan het einde, want ik pies bijna in mijn broek ;)

De reis gaat verder naar Page, waar het zwembad op ons wacht en we overnachten in het Best Western Plus Lake Powell hotel. - https://www.bestwestern.com/content/best-western/en_US/booking-path/hotel-details.03117.html?propertyCode=03117&iata=00170260

We kunnen niet meteen inchecken, dus zetten onszelf in de plaatselijke kroeg. Hier hebben we werkende Wifi en kunnen we eens rustigjes kijken wat er zich in de wereld afspeelt + ik kan ff op gemak prutsen met dit blog.

Er moet ook weer gegeten worden, Zoltán had thuis al Big John’s Texas BBQ gevonden. Het restaurant heeft goede recensies op Tripadvisor, dus daar kunnen we niet aan voorbij.

Big John' s BigTexas BBQ

Een omgebouwde benzinepomp, waar je buiten (aan lange tafels) de beste BBQ krijgt. Er speelt een gezellige band, en mocht je willen leren hoe "line-dancing" werkt, ook daar hebben ze aan gedacht.

Tot en met vandaag, heeft ons karretje 1300 miles afgelegd. Das eh...ehm... 2.092,1472 km.

Morgen mogen we weer verder met ons reisavontuur.

Slaap lekker,

Zoltán en Simone