Dag 9 - Maandag 19 juni

19 juni 2017 - Springdale, Utah, Verenigde Staten

Angels Landing...

Hallo dan,

Het is 6 uur in de ochtend, ik zet ff koffie en...Zoltán ligt te stuiteren in bed, want vandaag is de dag dat Angels Landing in Zion beklommen gaat worden!

Het ochtendjournaal vermeldt al dat de temperatuur niet onze vriend gaat zijn (43 graden) en dus proppen we onze rugtassen vol met water.

Ontbijtje naar binnen en de shuttlebus van 07.30 uur naar Zion. Allemaal prima geregeld hier. We zijn niet de enigen in het park en om 09.30 stappen we uit bij halte "the Grotto" waar het avontuur kan gaan beginnen.

Klaar voor de klim

Heel stoer was ikzelf hier nog bij, maar heb t jammer genoeg niet verder gered dan de oprijlaan...zeg maar, stomme muts, zeg maar. Bij het begin vd 27 bochtjes, had ik geen lucht meer en hing mijn tong op de grond. Klaar ermee.

Een ontzettend enthousiaste Zoltán kwam een paar uren later terug bij het hotel, en wat denk je: die gek heeft hem helemaal gelopen, tot de top!

Dit is pas een selfieEn aan beide kanten de afgrond

Echt, Baranyai, wat gaaf, wat gaaf, wat gaaf!!!

Het zwembad, eten, wijntje volgde 's avonds nog, maar dit was er 1 om nooit te vergeten ;)

Morgen voor 2 dagen naar Las Vegas... en jullie weten t wel ...

WHAT HAPPENS IN VEGAS, STAYS IN VEGAS

Welterusten,

Zoltán en Simone

1. Henriette:
    20 juni 2017
    Wauw! Knappe prestatie Zoltán! En wat een super gave reis is het! Geniet er nog lekker van samen!