Dag 5 - Donderdag 15 juni

15 juni 2017 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

Hallo dan,

Eerst rustig opgestaan in Sedona en vandaag staat als eindbestemming Grand Canyon Village op het menu.

Onderweg zijn we eerst naar Jerome gereden, alwaar The Haunted Hotel / Asylum is aangedaan. Je weet wel, het vroegere gekkenhuis. Nut-house..koekoek

Via de 89 A zijn we vervolgens naar Prescott  gereden - https://www.youtube.com/watch?v=2Gfk5Vq5oq8- en hebben we een lunch  gepakt bij Goldies Diner, een leuke ouderwetse  diner in Williams.

Goldies Diner

https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-  g31407-d2299875-Reviews-  Goldie_s_Route_66_Diner-  Williams_Arizona.html

Mooi toch een heel klein stukje Route 66 ;)

Rond 13 uur kwamen we aan in Grand Canyon Village. Omdat je hier toch pas na 15 uur in kunt checken bij het hotel, hebben we ons beest geparkeerd, zijn een shuttle-bus ingesprongen en hebben zo een deel van de South Rim gezien.

On top of the world           Op een boomstronk

* Dat daar links = Zoltán

We hebben gereserveerd in The Bright Angel Lodge. Een prima plek, huisje ligt maar 160 m vd rand van de Canyon.

Bright Angel Lodge

http://www.grandcanyonlodges.com/lodging/brig  ht-angel/

's Avonds de andere kant vd South Rim bezocht i.v.m. de zonsondergang... gaaf!                                    Sunset Grand Canyon

Nachtmerrie 1 door de wc

Al met al een heerlijk dagje weer, geen wolkje aan de lucht...bijna perfect...bijna dan, want: Rara wat wordt hier doorgespoeld?

Gelukkig is mijn leven net op tijd gered...heeel lief Baranyai, echt heel heel lief!! (Nadat je je even bescheurde om mijn blinde paniek)

Morgen kan ik dus, levend en wel, de bijrijdert uithangen op ons avontuur verder het Wilde Westen in, Monument Valley here we come ;)

Welterusten, vanuit een houten hutje met wapperaar aan het plafond.

Zoltán en Simone