Dag 27 - Vrijdag 7 juli

7 juli 2017 - Hawaiian Beaches, Hawaii, Verenigde Staten

Goodmorning, aloha,

Het laatste dagje Hawaii is aangebroken, wat gaat het weer veel te snel.

Aloha, goedemorgen

Begon net te wennen aan het uitzicht en geluid vd zee op de achtergrond.

Een uurtje later zoeken we het strand op.

Om 8.15 uur al op t strandSurf dude

Op het eiland staat een heerlijk warm windje, maar ondanks dat, hebben we het anderhalf uur uitgehouden.

Gelijk naar het zwembad gegaan en bedjes met parasol opgezocht. En ja, nu we hier toch de laatste dag zijn (en t Zoltán verder niet gelukt is om onderuit te gaan) bestellen we de fles champagne ;

Proost...op onze reis ;)     Wat een aardige meneert

Ingeschonken door een hele aardige meneert...

Tot vandaag hebben we gewacht, om het staatslot te checken. Wat zou het heerlijk zijn om een miljoentje te winnen en de vakantie wat uit te gaan breiden. Ik was al begonnen met een brief naar mijn baas : "Lieve Hans...". Jammer jammer, niks gewonnen, morgen naar Los Angeles om vervolgens zondag terug te vliegen naar Nederland.

Helaas...niks gewonnen

Het laatste avondmaal op Oahu, nuttigen we bij de Hula Grill... wat een feestje! http://www.hulagrillwaikiki.com/

Bij The Hula GrillHeerlijk toetje

Verstopt in het Outrigger Waikiki  Hotel, zit een  pareltje ;)

Morgenochtend gaat de wekker om half 4 (!), de bus naar vliegveld pikt ons op om 04.30 uur, en om 07.15 uur vliegen we terug naar Los Angeles. We gaan ook weer 3 uur naar voren in de tijd, dus rond 15.45 uur zullen we daar landen.

We verblijven daar in hetzelfde hotel als op de heenweg, want die was prima bevallen.

Koffers zijn ingepakt, souvenirs pasten erin,- heb me ingehouden -  en de koffie staat klaar...mooi kort nachtje. Tot morgen!

Welterusten,

Zoltán en Simone