Dag 12 - Donderdag 22 juni

22 juni 2017 - Lone Pine, California, Verenigde Staten

Hallo dan,

Zo dapper als dat ik me gisteren voelde, zo brakjes word ik wakker.

Gratis drankjes wanneer je aan t gokken bent = heel goed idee, en de bediening een fooitje geven = nog beter idee... Hallo katertje!

Maar...wat waren we goed hé , Baranyai.

Vandaag gaan we naar Lone Pine, zo'n 400 km verderop. https://www.tripadvisor.nl/Tourism-g32646-Lone_Pine_California-Vacations.html

Het ontbijt in Las Vegas slaan we over, en besluiten een pitstop te maken in Pahrump.

Mom's Dinerhttps://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-g45986-d923783-Reviews-Mom_s_Diner-Pahrump_Nevada.html

Ontbijtje dag 12

Alles zit propvol...auto vol benzine, kofferbak vol water en wij vol eten. Badwater, here we come!

Badwater

De reis gaat verder door Death Valley en we "halen" zowaar de 50 graden buiten. https://www.youtube.com/watch?v=BiZJGXZhSrA

On the road againGrote niks

Meer foto's en video's van hetgroteniks staan in het album.

Omdat het zo warm is, kunnen we het niet laten... als het goed is, kan je een eitje bakken. Nou, dat hebben we natuurlijk geprobeerd :

Eitje bakken

And now we wait...

Na 10 minuten wachten, niet gelukt helaas.         Waarschijnlijk wel beestjes blij gemaakt.

Om 4 uur komen we aan bij ons hotel in Lone Pine, schijnt t ding "Haunted" te zijn (vandaar de aanbieding waarschijnlijk) Huiskamer Dow Villa Motel

De huiskamer vh motel, heel knus met kerstverlichting en al.

Morgen naar Bridgeport of Lee Vining, maar dat hangt nog af vh feit of dat de Tioga-pass open is of niet. Ze zijn daar namelijk nog bezig met het ruimen van meters (??!!!!) sneeuw.

Trusten allemaal, (d.w.z. behalve de mensen met vrees voor geesten, rare verschijningen, klopgeesten, poltergeisten en andere ellende)...ai, wordt lang nachtje voor me )

Zoltán en Simone

1. Thea:
    23 juni 2017
    Hè lieve luitjes wat n fantastische reis zijn jullie toch aan t maken Prachtig Had vorige week geen tijd om jullie reisverhalen te volgen maar heb zojuist even alles ingehaald en kan niet wachten op weer n vrachtje foto's En alweer n goeie reis gewenst Thea